1

Onderwerp: Even voorstellen

Hoi,

Ik ben nieuw hier en denk er aan om triathleet te gaan worden.
Ik hoop op dit forum informatie te vinden die er toe doet als het om triathlon gaat.

In mijn jonge jaren wel een keer of drie 1/3 triathlons gedaan (ik was toen 18).
Ben inmiddels 45 en een fanatiek wielrenner.
Van mijn 8e tot mijn 14e jaar 3 tot 4 maal per week in een zwembad reddingsbrigade, waterpolo, en wat wedstrijdzwemmen gedaan.
Dus de zwemtechniek beheers ik wel.
Van mijn 14e tot mijn 21e van alles gedaan 1/2e marathons gelopen windsurfen marathon schaatsen wielrennen.
Door mijn leeftijd gaat het duursporten me steeds beter af en het explosive word steeds zwaarder waardoor ik van mening ben dat duursport beter bij me past.

Tot zo ver over mij.
Ik ga op zoek naar informatie over:
Zwemtraining in open water in de buurt van den Haag(wetsuite noodzaak?)
Triathlon vereniging.
Info over het opbouwen van looptraining(schoenen)

gr Tom

2

Re: Even voorstellen

Welkom op het forum!

Wat betreft een vereniging in de buurt van Den Haag kun je even kijken bij http://www.duursportverenigingttl.nl/news.php

Succes!!

3

Re: Even voorstellen

bianchi schreef:

Hoi,

Ik ben nieuw hier en denk er aan om triathleet te gaan worden.
Ik hoop op dit forum informatie te vinden die er toe doet als het om triathlon gaat.

In mijn jonge jaren wel een keer of drie 1/3 triathlons gedaan (ik was toen 18).
Ben inmiddels 45 en een fanatiek wielrenner.
Van mijn 8e tot mijn 14e jaar 3 tot 4 maal per week in een zwembad reddingsbrigade, waterpolo, en wat wedstrijdzwemmen gedaan.
Dus de zwemtechniek beheers ik wel.
Van mijn 14e tot mijn 21e van alles gedaan 1/2e marathons gelopen windsurfen marathon schaatsen wielrennen.
Door mijn leeftijd gaat het duursporten me steeds beter af en het explosive word steeds zwaarder waardoor ik van mening ben dat duursport beter bij me past.

Tot zo ver over mij.
Ik ga op zoek naar informatie over:
Zwemtraining in open water in de buurt van den Haag(wetsuite noodzaak?)
Triathlon vereniging.
Info over het opbouwen van looptraining(schoenen)

gr Tom

Wat betreft looptraining. Ik raad "beginnende lopers"altijd aan eens te kijken op
www.MyAsics.nl, ja het is gesponsort door het schoenen merk maar bieden via een eenvoudige interface een op maat gemaakt trainings schema en geven veel informatie over het lopen in het algemeen.
Even registreren en klaar. Je krijgt eens in de maand een spam maar dat is dan ook weer uit te zetten in je profiel.

Anyhow, Welkom