1

Onderwerp: Wetsuit kwijt triatlon Gendt 27-06-10

Na de triatlon in Gendt is mijn wetsuit kwijtgeraakt. Het is een ironman, overwegend zwart en mijn brilletje zit nog in de mouw van het wetsuit. De wetsuit zat niet in de zak met mijn spullen die van de zwemfiets wissel naar de fietsloopwissel is gebracht, dus ik neem aan dat hij bij een ander in de zak terecht is gekomen. Heeft iemand een wetsuit gevonden, laat het me weten!

groet, Willem Jan van Weelden

2

Re: Wetsuit kwijt triatlon Gendt 27-06-10

Hoi Jan -Willem

Vraagje maar mischien heb je dat al gedacht?Heb je nog contact met de organisatie gehad hierover?

Je was overigens verplicht om alles in de zak te doen die je kreeg?Heb je dat na het zwemmen ook gedaan?Anders zou het nog kunnen dat het in het eerste parc fermee is achter gebleven en ligt het mischien op het sportpark Walbrugen?

Mischien even je startnummer vermelden zodat er mischien  iemand bij je in de buurt stond die dit ook leest en je iets verder kan helpen.

Succes in elk geval.In bocholt was er ook al iemand zijn wetsuit kwijt.Je blijft toch gewoon van de spullen van een ander af...niet te geloven

gr ramon

3

Re: Wetsuit kwijt triatlon Gendt 27-06-10

ramon schreef:

Hoi Jan -Willem

Vraagje maar mischien heb je dat al gedacht?Heb je nog contact met de organisatie gehad hierover?

Je was overigens verplicht om alles in de zak te doen die je kreeg?Heb je dat na het zwemmen ook gedaan?Anders zou het nog kunnen dat het in het eerste parc fermee is achter gebleven en ligt het mischien op het sportpark Walbrugen?

Mischien even je startnummer vermelden zodat er mischien  iemand bij je in de buurt stond die dit ook leest en je iets verder kan helpen.

Succes in elk geval.In bocholt was er ook al iemand zijn wetsuit kwijt.Je blijft toch gewoon van de spullen van een ander af...niet te geloven

gr ramon

Of breng het iig naar de organisatie.... Ik weet niet wat dat is, ik moet er niet aan denkeniets van een ander mee te nemen, alleen al om het feit dat ik die persoon mogelijk in de toekomst opnieuw tegenkom.
Maar wie ben ik....

Succes iig.