1

Onderwerp: voorstellen - Bert

Hallo,

Ik ben Bert, 17 jaar, en heb me net ingeschreven voor mijn eerste kwarttriatlon in Deurne (Antwerpen) op 12 september. Voorlopig is mijn conditie matig, niet heel goed, maar ik bouw vrij snel op. Er werd gezegd dat er wetsuits mochten gebruikt worden als het water onder de 22 graden is, maar heb er geen idee van of dat zo zal zijn? Ik heb trouwens ook niet zo'n pak en twijfel een beetje of dat wel nodig is als ik voor de eerste keer deelneem, huren is trouwens ook relatief duur vind ik... Ik ben van plan om in de vaart te trainen, weten jullie of dit legaal/veilig is? Ik denk vooral aan veiligheid: boten die kunnen passeren ed. Mijn fiets kocht ik 2ehands, maar hij rijdt heel erg vlot. Op een training van 40-45 km doe ik er ongeveer 1u20-1u25 over, een gemiddelde dat rond de 30 draait, maar hiervoor rijd ik me zeker niet kapot. In het lopen kan ik volgens mij niet veel verkeerd doen, vooral niet teveel drinken tijdens het fietsen dacht ik?

Mijn trainingen zijn niet zo erg georganiseerd, maar ik denk gewoon van nu in de zomer te proberen elke dag 2 disciplines te trainen. Is dit realistisch/efficiënt? Ik heb namelijk niet echt het budget om met een trainer te werken.

Veel sportplezier gewenst
Bert