1

Onderwerp: Weer zo'n vraag, frameset aanschaffen.

Beste tijd stijders,

Ja ja, er is weer zo'n topic die gaat over fietsen kopen. Nu wil ik zelf mijn fiets gaan opbouwen, en heb wel wat toffe ideen, maar toch zou ik graag willen dat jullie ook mee helpen denken.

Ik ben opzoek naar een frameset van rond de €1000,- met de geometrie van een "normale" racefiets en het aerodynamische van een TT frame. Dit omdat ik simpelweg ook de Amstel Gold race en andere wieler wedstrijden mee wil doen, en dit gemakkelijker te doen is op een normale fiets dan op een tijdritfiets.

Ik zit dan te denken aan de vormen van bv de Ridley Noah, Ridley Phaeton R, Cervelo S2 en ga zo maar door.

Hebben jullie opties voor mij ?
Zet er ff een foto bij en waar ik het specifieke frame kan kopen.

de site van Math Salden heb ik al helemaal door genomen :-)

Ik zie graag jullie opties.

Wie kan mij iets meer vertellen over de fietsen van Pro-Race ? Optisch zien ze er namelijk wel gelikt uit.

Met vriendelijke groet.

If youd didn't Puke or Pass Out, you could have gone harder.

2

Re: Weer zo'n vraag, frameset aanschaffen.

Je kent mijn tip smile

S1

3

Re: Weer zo'n vraag, frameset aanschaffen.

Zeker u tip staat nog steeds op nummer 1 smile

Vanzella schreef:

Je kent mijn tip smile

S1

If youd didn't Puke or Pass Out, you could have gone harder.

4

Re: Weer zo'n vraag, frameset aanschaffen.

Als ik het goed heb kun je bij de Kuota kult de zadelpen omdraaien. Daarmee verander je je zithouding van normaal naar een tijdrit houden met je zadel veder naar voren..

Of je daar in de praktijk echt gebruik van zult maken weet ik niet maar is misschien wel handig. (dan zou ik wel een extra zadelpen met zadel komen 1 voor de tijdrithouding en 1 voor de normale houding. Daar kun je dan de perfekte afstelling op markeren zodat je altijd goed zit...)

5

Re: Weer zo'n vraag, frameset aanschaffen.

http://rose.nl/bikes/wielrenfietsen/tri … ail2=30303

Ik vind hem niet mooi, maar Red Bull is over het algemeen kwalitatief goed in orde.