1

Onderwerp: Saintes

Na vorig jaar tot juni te hebben geklust en daarna "alleen" 3x (2x fiets en 1x (hard?)lopend) de Ventoux opgegaan te zijn voor Ven2-4-cancer, is het nu weer tijd voor een paar wedstrijden. Juli en augustus vallen zo goed als af vanwege "ons seizoen"  cool  maar wellicht op 7 juli de halve van Guéret.

Maar goed, morgen, 26 mei de aftrap in de rivier La Charente van een graad of 13 schat ik, voor de jeugd is het al omgezet naar een r-b-r.

2 Jaar geleden ook gedaan, maar toen was ik op alle onderdelen beter getraind dan nu (denk ik). Toen 2.32.48 met:
Zwemmen :28:59 (166e) T1 : 1:36 Fiets : 1:18:41 (112e) (gemidd) 35,83 T2 1:40 Lopen : 45:06

Zwemmen zou iets sneller moeten kunnen met mijn mooie nieuwe Orca  tongue  de rest gaan we zien. Rond de 2.30 ben ik zeer tevreden. Zwemmen is 1550, waarvan 500 mt stroom opwaarts, fietsen is 45 km heuvels en lopen 9,9 km vlak, onverhard.

Morgenavond mijn resultaten  cool

2

Re: Saintes

Succes Arthur!

3

Re: Saintes

Veel plezier!

4 Laatst bewerkt door petitmas (26-05-13 21:38:27)

Re: Saintes

Daar istie dan :

Heeeeele gave wedstrijd gedaan, maar wel met een Arjen Van Der Kieft moment  sad
(google voor hen die dat niet snappen  tongue 

Maar toch heeeeeel tevreden, mede dankzij de tips van de coach. Zwemmen begon met 400 mt stroomopwaarts. Nog nooit 11.30 over 400 mt gedaan :-) Maar ja, daarna 1100 mt, stroomafwaarts, in 13 min  smile

Fietsen ging super. Wat wil je na een clinic van 2 weken  cool  Alleen maar heuvels en toch 33 gemidd.

Lopen ging per ronde harder. Martin Breedijk ook weer blij want ik liep een negatieve split  big_smile Inclusief de wissel 42.26 over 9,9 km

Eindtijd 2.30 en dat was 2 min sneller dan 2 jaar geleden. Die Abraham maakt mij voorlopig nog ff niks  lol

5

Re: Saintes

petitmas schreef:

Daar istie dan :

Heeeeele gave wedstrijd gedaan, maar wel met een Arjen Van Der Kieft moment  sad
(google voor hen die dat niet snappen  tongue 

Maar toch heeeeeel tevreden, mede dankzij de tips van de coach. Zwemmen begon met 400 mt stroomopwaarts. Nog nooit 11.30 over 400 mt gedaan :-) Maar ja, daarna 1100 mt, stroomafwaarts, in 13 min  smile

Fietsen ging super. Wat wil je na een clinic van 2 weken  cool  Alleen maar heuvels en toch 33 gemidd.

Lopen ging per ronde harder. Martin Breedijk ook weer blij want ik liep een negatieve split  big_smile Inclusief de wissel 42.26 over 9,9 km

Eindtijd 2.30 en dat was 2 min sneller dan 2 jaar geleden. Die Abraham maakt mij voorlopig nog ff niks  lol


Klinkt als een mooie race met dat zwemmen in de rivier en heuvelachtige fietsen. En gefeliciteerd met je prestatie.

6

Re: Saintes

Klasse, gefeliciteerd! En ja, ik heb even moeten Googlen.

7

Re: Saintes

haha Maca......moet parate kennis zijn hoor  cool  maar ja, ik (wij) komen uit de schaatswereld!

23 juni naar Brive voor een OD en dan 7 juli een halve in Guéret. Brive wordt echt een revanchewedstrijd. Was mijn allereerste wedstrijd in Frankrijk waar ik lag te hyperventileren in het water. Ongetraind en toen ook heeeeel koud water. Had er toen nog 3 achter me met zwemmen, dus die zal hoogstwaarschijnlijk beter gaan  tongue