26

Re: Stadstriathlon Weert 2013

Ik doe nu wel eens rondje lopen achter de kar met de jongste, of fietsen met de fam. Zij met de electrische bakfiets en ik op eigen vermogen, erg leuk! Ook een soort van bewustwording op jonge leeftijd kweken zo..

1-2-Tri!

27

Re: Stadstriathlon Weert 2013

Ik heb sinds kort een karretje voor achter de racefiets waar overigens ook mee gelopen kan worden. Ook om mijn manneke van 2,5 zoveel mogelijk op sleeptouw te nemen richting duursport (want ik mag barsten als ik tussen de tokkies langs de lijn ga staan, hell no...). Gelukkig vind hij zwemmen geweldig en zit fietsen en schaatsen op tv kijken al behoorlijk vergrendeld in zijn systeem. Komende winter koop ik een stel easy-glidertjes voor hem en mag hij het op het ijs gaan proberen. Als het aan mij ligt gaat hij straks fijn richting de Deventer IJsvereniging, dan krijgt hij de bosloopjes en wielertochtjes er automatisch bij. Ik hoop maar dat het een lekker actief manneke wordt en niet zo'n PlayStation-zombie. Er is me een hoop aan gelegen om hem te stimuleren waar ik kan (zonder hem te pushen uiteraard).

Maar laat ik hem zondag eerst maar eens meenemen naar Hengelo voor mijn eigenste aftrap van het seizoen, dan moet hij het daar maar eens een beetje afkijken.

28

Re: Stadstriathlon Weert 2013

@Maca944 waar heb je de foto's vandaan?

Leuk om te doen he zo met je kind.
Mijn smurf staat nog net op de eerste foto.

29

Re: Stadstriathlon Weert 2013

denniss schreef:

@Maca944 waar heb je de foto's vandaan?

Leuk om te doen he zo met je kind.
Mijn smurf staat nog net op de eerste foto.

deniss, zie https://picasaweb.google.com/AlbertRiet … 8OuderKind

Helaas nog geen foto's van de OD.