26

Re: Bosbaan triathlon

Stayeren tja........ik had een paar mensen voor me zitten die de heletijd verschillende snelheden gingen rijden das ook vervelend, ik rij zelf heel constant altijd. eerst gaan ze je voor bij en vervolgens gaan ze langzamer zodat je ze weer inhaalt maar dat gaat dan zo vererkt langzaam dat je een waarschuwing krijg ondanks dat ik al 4 mtr er naast ging rijden. en als je er dan net voorbij bent gaan ze weer versnellen......sorry maar ga gewoon een snelheid rijden dan kan een ander ook normaal blijven tijden. op 6 ondjes heb ik alles precies 35 km/h gereden, ik stayer nooit maar ga niet mijn snelheid aanpassen voor een ander en is het dan stayeren wat ik doe? ik hou afstand zijdelings en ga niet precies achter iemand rijden maar rij heel constant wat de meeste schijnbaar niet doen.

das mijn ervaring  cool

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

27

Re: Bosbaan triathlon

draak schreef:

Wel jammer dat het publiek moeilijk bij de finish kan komen behalve als je een kaartje koopt voor dat vreet feest bij de finish....

Dat was inderdaad apart, toegang betalen om de finish te mogen zien. Niet eerder meegemaakt.