26

Re: gemeenschappelijk doel in 2014 of 2015?

Dit topic verandert meer in een opsomming van wedstrijden.

Ik denk dat als ik mijn stage achterlaat, en weer vol kan trainen, ik voor de halve kan gaan in '15.

Laten we slim zijn, en gewoon een lijst van 3 halve, kwart, of OD's maken (Vanzella mag kiezen haha).

Dan zeg je wel of niet toe, en de meeste stemmen gelden, daar gaan we als forum naartoe.
Vind dan wel dat we allemaal dezelfde kleding gaan dragen, dat is wel cool.
Samen hotelletje boeken, forumweekend van maken.

Ieder gaat op zijn eigen niveau die Tri doen, en dat maakt het leuk.
Ik krijg veel aanmoedigingen als ik mee ga, ik ben toch ergens laatste, dan staan jullie al te juichen voor me.

Dus, het slimste lijkt me:

Maak een lijstje van max 3 evenementen, incl data, afstand, locatie, etc.
Antwoorden welke data je mee wilt.
Dan kunnen we een en ander regelen.
Misschien zelfs een fietskar huren (mijn oude tourclub had een kar voor 20 fietsen, ideaal).

Laten we het zo doen.
Lijkt mij mooi mijn 1e halve te doen in het bijzijn van de mensen die me in de sport hebben getrokken, en enthousiast maken wanneer ik achter mijn computer zit.

Overigens, mijn planning is
Jaar 1: 1/8 (reeds 1e jaar gedaan)
Jaar 2: 1/4 (Word Oud-gastel als maatstaf)
Jaar 3: 1/2 (2015)
Jaar 4: 1/1 (2016).

Zo bouw ik op, en moet ik per seizoen minimaal 1x de hoogst genoemde afstand doen.
Progressief ontwikkelen of zoiets.

Ik heb er zin an!

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!

27

Re: gemeenschappelijk doel in 2014 of 2015?

Weer even nieuw lezen inblazen (zie ik)

Vanzella..........mijn voorstel is om 1 "administrateur" aan te stellen die in een excelsheet alle wensen verzamelt van zowel data als wedstrijden. Kan je daarna kiezen voor de grootste gemene deler.

Ik zou graag meedoen in gerardmer volgend jaar. Dit jaar doe ik de halve van Royan (1e weekend sept) en de Challenge in Barcelona (1e weekend oktober).

Ronnyke................nog steeds van plan om de halve begin juli bij ons te doen?

28

Re: gemeenschappelijk doel in 2014 of 2015?

Gerardmer lijkt me ook wel een mooi idee. OD en halve zitten daar in het aanbod. Ik weet namelijk nog niet honderd procent zeker of de halve binnen mijn mogelijkheid ligt. En qua afstand is dat voor mij meer dan haalbaar.

29

Re: gemeenschappelijk doel in 2014 of 2015?

Ik zou die wel willen doen maar niet meer voor dit jaar want heb inmiddels Luxemburg op mijn planning staan (eind juni). Maar ik ben idd al aan het uitkijken voor 2015 in (begin ongeveer) Juli een halve te doen en dan in September mijn debut te maken op de volledige in Almere.