26

Re: IM Mallorca 70.3 2015

Sterker nog port de pollenca ligt op het fietsparcours van mallorca 70.3 en kan je mooi trainen naar cap formentor of de klim van de race die ligt ongeveer op 10 km van port de pollenca.
Verder is het bijna 1 rechte weg naar port de alcuidia, dus zeker het overwegen waard om daar te gaan bivakeren.

27

Re: IM Mallorca 70.3 2015

Dit jaar voor het eerst op Mallorca geweest, op dat moment dacht ik aan deelname aan de IM70.3 . Nu twijfel ik nog een beetje, ik vind het eigenlijk te vroeg om nu al die beslissing te nemen. En vrees dat ik over een maand al te laat ben?

Ik moet nog eerst een vakantie plannen voor eind sept/begin oktober.  wink Kan nu moeilijk hiermee aankomen bij mijn vriendin...  tongue

28

Re: IM Mallorca 70.3 2015

Beste allen,
Ik wil graag meedoen met de 1/2 triathlon Mallorca in mei 2016 (7 mei 2016 om precies te zijn).
Alleen blijkt nu dat de inschrijving al volzit.
Wie o wie heeft nog entree tickets en wil deze overdragen doordat er een blessure is of iets dergelijks?
Of heeft iemand een ander idee hoe ik aan een startbewijs kan komen?

Hoor het graag. Bedankt vast.
Groet, Roland

29

Re: IM Mallorca 70.3 2015

Ik meende deze ook mee te doen maar tja.... Ik vind het raar eigenlijk ik was naar Thomas Cook geweest voor zo een triatlon arrangement en daar zijden ze dat ik tijd genoeg had. Maar heb nu al een beslissing genomen voor volgend jaar dus voor mij zal het zowiezo niet meer zijn (in 2016).