Vandaag heerlijke wedstrijd gehad, heb volop genoten van mooie parcours en sfeer. Goeie organisatie ook. Bij hardlopen wel een beetje warm, gelukkig stonden er veel mensen met sponsjes langs de kant.
Zal later nog even verslag doen. Eindtijd is 2:50 geworden.
UPDATE
Mijn voorspelling en wat het geworden is:
Zwemmen: 0:35 werd 0:31
Fietsen: 1:15 werd 1:18
Lopen: 0:50 werd 0:57
Wissels: 0:05 werd 0:04
Totaal: 2:45 werd 2:50
Zwemmen ging prima. Behalve wat kleine strubbelingen na de start (onnodig klem tussen twee zwemmers) verder heerlijk gezwommen. Lekker warm water en dus geen wetsuit. Vind ik persoonlijk wel zo lekker zwemmen.
Fietsen was over mooi glooiend terrein met af en toe een steil klimmetje. Mooi gevarieerd parcours, dus ik heb me niet verveeld onderweg. Besloten het rustig aan te doen bij de klimmetjes om m'n benen te sparen, dat werkte prima. De mensen die me voorbij knalde bij de klimmetjes fietste ik even later vaak alweer voorbij.
Hardlopen ging na de wissel prima, alleen merkte ik al vrij snel dat ik wat last kreeg van de warmte. Gelukkig stonden er veel mensen met sponsjes en kon ik zo m'n hoofd koel houden. Door de warmte, en wellicht ook door de glooiende route lag m'n snelheid wel iets lager dan ik had verwacht.
Al met al hele mooie dag gehad, ik heb van het begin tot het eind genoten. Volgend jaar ben ik weer van de partij.
@ Bart, hoe is het gegaan met je knie?