2,926

Re: prestaties van de dag

Het is hiervandaan ook nog een dik uur rijden hoor. Maar de psychologische afstand is niet zo groot voor mij. Was vandaag ook weer 'even' naar Vlissingen.

Weblog over hoe ik op m'n 50e Ironman werd: http://www.delftweg9.nl/triathlon/

2,927

Gisteren mee gedaan aan de trailrun RunForestRun in Holtingerveld. Erg leuk om te doen, helaas was de 10km veranderd naar 9,2 omdat de route veranderd moest worden van de grondeigenaar. gefinisht in 49:18, ben ik wel tevreden mee.

2,928

Gisterenavond meegedaan aan de zevenheuvelen nacht. Bij inschrijving in maart aangegeven dat ik 46 minuten over de heuvelachtige 7km zou doen. Eindtijd: 35:58! Yay.

Renschema was eerste helft op 5:30 en tweede helft gas. De tweede helft was vrijwel onder de 4:30. Gegeven, die was ook heuvelaf dus dat maakt het makkelijker.

Ohja, er moet natuurlijk wel gelachen worden tijdens het rennen!

Post's attachments

IMG_20191116_224453_270.jpg, 82.3 kb, 1066 x 1066
IMG_20191116_224453_270.jpg 82.3 kb, 12 downloads since 2019-11-17 

2,929

jackpruijn schreef:

Gisteren mee gedaan aan de trailrun RunForestRun in Holtingerveld. Erg leuk om te doen, helaas was de 10km veranderd naar 9,2 omdat de route veranderd moest worden van de grondeigenaar. gefinisht in 49:18, ben ik wel tevreden mee.

Mooie tijd! Jammer dat de route zo op het laatste moment veranderd wordt.

2,930

esrem schreef:

Gisterenavond meegedaan aan de zevenheuvelen nacht. Bij inschrijving in maart aangegeven dat ik 46 minuten over de heuvelachtige 7km zou doen. Eindtijd: 35:58! Yay.

Renschema was eerste helft op 5:30 en tweede helft gas. De tweede helft was vrijwel onder de 4:30. Gegeven, die was ook heuvelaf dus dat maakt het makkelijker.

Ohja, er moet natuurlijk wel gelachen worden tijdens het rennen!

Geweldige foto weer. Het lukt mij zelf helaas niet altijd om te lachen als ik aan het afzien ben. Het schijnt wel een positief effect te hebben op je prestatie. Kijk maar naar Kipchoge.

2,931

jackpruijn schreef:

Netjes hoor. Altijd leuk dat trail lopen.

2,932

Vandaag 5K cross in Raalte, toch maar weer mooi 10sec per km sneller dan vorig jaar. Maar 5K blijft pittig, doe mij maar de langere afstanden.

2,933 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (18-11-19 09:35:24)

Off-road lopen doe ik mijn enkels niet meer aan, maar trail fietsen is ook leuk wink

Gisteren m'n eerste veldtoertocht gedaan, op de crosser op een MTB parcours. Best pittig, maar zo leuk!
Hei- en Vennentocht, echt een geweldig mooie route en we troffen het met het stralende winterweer.