76

Re: Planning 2021

Planning 2021

staan vast :

9 mei 2021     1/4 triathlon Veurne (B)
23 mei 2021    1/4 triathlon Oudenaarde  (B)
13 juni 2021   1/4 triathlon Kortrijk (B)
XXXXXXXXX      1/4 triathlon Brugge (B)

opties (hier zal nog 1 of 2 uit gekozen worden)  :

1/4 Triathlon Ieper (B)
1/2 Challenge Geraardsbergen (B)
1/2 Zwintriathlon Knokke Heist (B)
1/2 triathlon Menen (B)

77

Nick__C schreef:
Vanzella schreef:
LindaRotterdam schreef:

. Zou zelf dus voor gewone loopschoenen gaan met voldoende profiel.
Maar ik lees graag mee wink

of dit.. smile net aan de andere kant van de balans tussen trail en normale schoenen..

Ik zal het parkoers de komende weken eens verkennen op de ATB en laat wel weten wat ik tegenkom..

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat een verkennend loopje in de komende weken misschien geen slecht idee is voor mezelf. Al is het maar om te testen wat de benen gaan zeggen bij het lopen van de hoogtemeters. Dan kan ik daarna nog overwegen om een ander type schoen aan te schaffen.

De Heuvelland marathon is ook al weer gecanceld en naar eind juni verplaatst. Dan zal het wel meevallen met de modder wink

78

LindaRotterdam schreef:
Nick__C schreef:
Vanzella schreef:

of dit.. smile net aan de andere kant van de balans tussen trail en normale schoenen..

Ik zal het parkoers de komende weken eens verkennen op de ATB en laat wel weten wat ik tegenkom..

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat een verkennend loopje in de komende weken misschien geen slecht idee is voor mezelf. Al is het maar om te testen wat de benen gaan zeggen bij het lopen van de hoogtemeters. Dan kan ik daarna nog overwegen om een ander type schoen aan te schaffen.

De Heuvelland marathon is ook al weer gecanceld en naar eind juni verplaatst. Dan zal het wel meevallen met de modder wink

Grrr het lopen gaat net lekker.. 27 juni is hartje triathlon seizoen.

79

Vanzella schreef:
LindaRotterdam schreef:
Nick__C schreef:

Ik zat ook best wel in een goede flow in mijn opbouw. Ik zie nu wel dat het GPX-bestand op hun site beschikbaar is dus ik overweeg om mijn trainingen door te zetten en het dan maar individueel te gaan lopen. Ik vrees dat er toch geen andere wedstrijden rond die periode zullen doorgaan en ik denk dat ik me zo beter kan motiveren om te blijven trainen dan dat ik bij mij in de omgeving een marathon moet uitstippelen...

80 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (14-01-21 10:56:45)

Vanzella schreef:
LindaRotterdam schreef:
Nick__C schreef:

Ja, inderdaad, bij mij past dat ook niet in de planning. Had als alternatief de marathon in Enschede, maar die is ook zojuist gecanceld. Ik heb alle lange duurlopen maar weer uit m'n agenda gehaald, en ga maar eens op snelheid trainen.

Nick__C schreef:
Vanzella schreef:
LindaRotterdam schreef:

Ik zat ook best wel in een goede flow in mijn opbouw. Ik zie nu wel dat het GPX-bestand op hun site beschikbaar is dus ik overweeg om mijn trainingen door te zetten en het dan maar individueel te gaan lopen. Ik vrees dat er toch geen andere wedstrijden rond die periode zullen doorgaan en ik denk dat ik me zo beter kan motiveren om te blijven trainen dan dat ik bij mij in de omgeving een marathon moet uitstippelen...

Denk er wel even aan dat je dan vervoer moet regelen, je loopt namelijk geen rondje. wink

81

Ik geloof dat ik nog ingeschreven sta voor Ter Aar en de Hoekse Waard maar ik heb geen idee meer wanneer dat is. Laat staan of het door gaat.:)

82

Geen data bekend, van allebei zelfs nog geen teken van leven (voor zover ik weet/kan nagaan). Van Ter Aar is de website zelfs uit de lucht. Het is echt afwachten wat er van het seizoen terecht gaat komen.

Louise

Weblog over hoe ik op m'n 50e Ironman werd: http://www.delftweg9.nl/triathlon/