3,351

Re: prestaties van de dag

Gelukkig ben ik een vroege vogel... vaak al aardig op weg als de toerist zn bed uitrolt smile
Het komt vast goed, altijd leuk om weer ergens een weekendje te kamperen icm trainen.

3,352 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (29-11-21 09:35:31)

Na vorig jaar de 3 Bruggen Ultra op eigen initiatief te hebben gelopen, ging ie dit jaar wel door! Dit keer 10 minuten sneller, maar met heel andere verwachtingen weg gegaan. Gek hoe verschil dat kan maken. Daarnaast een kneiterdrukke maand op werk gehad, dus wist sowieso niet wat er nog in de tank zat.

Was van plan op het begin rustig met een groepje mee te lopen, maar dat viel even tegen. En het waaide!
Had voor 32 km al kramp op allerlei gekke plekken, maar besloten nog door te gaan naar de verzorgingspost op 50 km en daar desnoods uit te stappen. Die bleek op 52 km te staan en toen was het nog maar 13 km big_smile
Ander paar schoenen aan gedaan en naar de finish gedribbeld. Wist niet dat ik zo langzaam kon lopen. De laatste brug op was wandelen sneller.

Dus toch gehaald in 7:11:47. Als eerste (en enige) vrouw.
Er ligt volgend jaar dus een gratis startnummer klaar. Maar geloof dat ik dat rondje nu echt wel gezien heb.

3,353

LindaRotterdam schreef:

Na vorig jaar de 3 Bruggen Ultra op eigen initiatief te hebben gelopen, ging ie dit jaar wel door! Dit keer 10 minuten sneller, maar met heel andere verwachtingen weg gegaan. Gek hoe verschil dat kan maken. Daarnaast een kneiterdrukke maand op werk gehad, dus wist sowieso niet wat er nog in de tank zat.

Was van plan op het begin rustig met een groepje mee te lopen, maar dat viel even tegen. En het waaide!
Had voor 32 km al kramp op allerlei gekke plekken, maar besloten nog door te gaan naar de verzorgingspost op 50 km en daar desnoods uit te stappen. Die bleek op 52 km te staan en toen was het nog maar 13 km big_smile
Ander paar schoenen aan gedaan en naar de finish gedribbeld. Wist niet dat ik zo langzaam kon lopen. De laatste brug op was wandelen sneller.

Dus toch gehaald in 7:11:47. Als eerste (en enige) vrouw.
Er ligt volgend jaar dus een gratis startnummer klaar. Maar geloof dat ik dat rondje nu echt wel gezien heb.

Goed gedaan!! Karakter hoor!!

3,354

Knap inderdaad hoor. Mijn complimenten want ik doe het je echt niet na ruim 7uur  hardlopen.

3,355

Gefeliciteerd! Lijkt me mentaal een zware met die lange rechte stukken.

3,356

Waanzinnig Linda !!
Dat is denk ik mentaal ook pittig geweest ?
Pfff petje af hoor .

15 % korting op je bestelling met de
code : jeanette67 bij Plantpowders.NL

3,357

Wow zeg, gefeliciteerd Linda, wat een prestatie!! Knap hoor.

3,358

Wauw Linda, chapeau! Dat doe ik ook zeker niet na. Enige vrouw, sohee - hoe veel doen er dan in totaal aan mee?

Weblog over hoe ik op m'n 50e Ironman werd: http://www.delftweg9.nl/triathlon/

3,359

Echt een hele mooie prestatie ! Super gedaan Linda.
Maar zoals je zegt, op een gegeven moment heb je wel gezien denk ik dan. Saaie stukken ertussen, die lang rechtdoor gaan.
Dan voor mijn eerder de fun van het trail lopen. Afwisseling is groter.

3,360

chrisbakker, ja precies! Ik wil daar deze winter mee aan de slag. Kan het gewoon niet goed, qua enkelstabiliteit e.d. Maar misschien dat dat met veel oefenen te overwinnen is.

Lijkt me zo tof! Zondag Voorne Duin Trail om te beginnen, desnoods wandel ik m wink