3,576

Re: prestaties van de dag

Handig Louise !
Zoiets is bij het zwembad waar ik naar toe ga ook , alleen past dat qua tijd voor mij niet ivm werk .
Ik maak altijd gebruik van het "vroeg" zwemmen , 06:00-10.00 uur voor 3,50 .
Kan ik mooi voor het werk gaan .

3,577

Ah dat klinkt wel heeel relaxed!! En die 06:00-10:00 openingstijden zou ik ook wel willen!

3,578

Gisteren en vandaag heerlijk kunnen schaatsen op de lokale kinderzwemplas. Rondje is maar 250 meter maar het is fantastisch om dit weer te doen. Hopelijk de komende dagen nog wat vaker het ijs op.

3,579 Laatst bewerkt door YouriL (08-02-23 14:48:16)

Gister mijn PR op de 5km van 2 december jl met 37 seconden verbeterd en daarmee direct succesvol bij mijn eerste poging voor een sub 20min 5km, 19:26.
Stiekem zat ik gistermiddag groots te dromen dat ik hiermee ook mijn CP in Stryd met 10W kon verhogen wat icm mijn beoogde gewichtsverlies van 2kg tov ingestelde gewicht in Stryd ineens richting een theoretische 3u marathon zou kunnen gaan in Rotterdam.
Wat dus ook gebeurd is, precies 10W erbij op mijn CP en in theorie zou ik op 63kg met de juiste omstandigheden Rotterdam onder de 3u kunnen lopen. Uiteraard blijft dit vooral theoretisch en dromen, aangezien mijn huidige PR op 3u33 staat, maar wel dateert uit december 2021.
Hoe dan ook blijft mijn doel voor Rotterdam onder de 3u15 lopen, maar Stryd heeft bij mij nog niet mis gezeten en dromen mag altijd:)
Ondertussen vier ik de successen die ik behaal, zoals mijn eerste droomdoel van de sub 20min op de 5km en het feit dat na bijna 4 jaar nog steeds praktisch iedere PR poging succesvol is (op 1x 10km poging na, 3 dagen na oud en nieuw waar het gewoon allemaal net niet klikte).

3,580

Na de dip van vorige week, die gelukkig kort duurde, dit weekend lekker kunnen trainen.
Gisteren een easy gravelrit van 4,5 uur en vandaag een duurloop van 15km.
Ergens in maart doe ik een halve marathon bij de Lenteloop van Amstelveen.

Gisteren hagel en fors frisse wind, vandaag de zon, hoera!

3,581

Na mijn operatie (ablatie) 9/2 het trainen weer opgepakt en gisteren een zwemtest voor het (her)bepalen van mijn CSS uitgevoerd. Dit is een onderdeel van mijn trainingsplan.

De test ging lekker en 6min20sec op de 400m en 3min04sec op de 200m kom ik uit op een CSS van 1min38sec. Eind december was dit nog 1min43sec dus blij met de vooruitgang!

3,582 Laatst bewerkt door Hedcandy (20-03-23 09:45:54)

Ondanks dat ik sinds enkele weken een terugval heb mbt long covid (ik denk dat de intervaltrainingen met korte blokjes de boosdoener zijn, die dus gelijk geschrapt uit t schema), ben ik heel tevreden over mijn halve marathon van gisteren!

Ik ging weg zonder enige verwachting, doel was finish.
Onderweg liet ik me meeslepen met de stroom, maar zolang het goed bleef voelen vond ik het prima!
Twee keer ritmestoornis gehad en even moeten wandelen. Merk wel dat ik daar langer last van heb (druk op de borst) als ik eenmaal weer verder kan rennen, maar het hindert me dan niet.
De laatste 2km waren pittig, maar hee, dan ben je er bijna, dus wat maakt t uit.
Eindtijd 2.10 en dat is voor mijn doen echt goed.

Nu gaat de focus weer meer naar fietsen, trainen voor RatNgx in juni.

3,583

Gefeliciteerd met je halve marathon Hedcandy, super gedaan na zo'n pittig voortraject.

3,584

Goeie, Hedcandy, dat geeft vast vertrouwen!

Weblog over hoe ik op m'n 50e Ironman werd: http://www.delftweg9.nl/triathlon/

3,585

Gefeliciteerd! Een hele mooie prestatie ondanks de niet-optimale voorbereiding zeg maar.
2:10 is sowieso knap, hopelijk geeft het een hoop vertrouwen voor de rest van het seizoen!