26

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Hoera hoera, wat een fijn nieuws!!

27

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Top!

28

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Goed nieuws!

29

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Idd goed nieuws, mischien een meldpunt of zo voor ongewenste berichten maken? Ikzelf kom dagelijks wel meerdere keren kijken op het forum dus zou vlug iets opmerken en het kunnen melden.

30

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Heel fijn nieuws!

31

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Dat is echt goed nieuws !
En heb me voorgenomen zelf wat actiever hier te zijn .

32

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Hoera!

33

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Mooi nieuws Wijnand! Tikkies prima, PHP ken ik niet, ben niet zo van de drugs.

34

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Goed nieuws Wijnand, draag graag bij!

35

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Top Wijnand.. Leuk dat het forum doorgaat en een bijdrage betaal ik met plezier.

Advertenties lijken me niet heel erg, zolang we maar ook over de adverteerder op een beschaafde manier mogen klagen als er iets niet goed gaat bij bijvoorbeeld de webshop/organisatie die adverteert zonder weggemodereert te worden smile

36

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Advertenties van sportgerelateerde zaken mag ik hopen smile

37 Laatst bewerkt door Sandra86 (07-06-23 10:05:53)

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

Leuk om te horen! Ik ben zelf minder actief lid geweest afgelopen jaren, omdat ik zelf vanwege blessures / prive omstandigheden minder getriand heb en wedstrijden gedaan. Wel altijd meegelezen. Ik zal ook weer eens wat meer van me laten horen.

38

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

De reacties zijn in ieder geval positief en das mooi en leuk! Dank daarvoor! Ik zet straks een apart bericht op het forum met daarin een tikkie!

@davidr, uiteraard sportgerelateerd. .;-) en wat @vanzella zegt: het mag niet de discussie beïnvloeden want dat gaat niet werken.
@Ronnyke, er is altijd een mogelijkheid om de 'Niet OK!' button te gebruiken, gebeurt ook best wel eens. Het lastig zit em meer in het spammen met aanmeldingen en soms technisch gedoe.

39

Re: Triathlonforum stopt (TOCH NIET!) per 1 juli 2023

De reacties zijn in ieder geval positief en das mooi en leuk! Dank daarvoor! Ik zet straks een apart bericht op het forum met daarin een tikkie!

@davidr, uiteraard sportgerelateerd. .;-) en wat @vanzella zegt: het mag niet de discussie beïnvloeden want dat gaat niet werken.
@Ronnyke, er is altijd een mogelijkheid om de 'Niet OK!' button te gebruiken, gebeurt ook best wel eens. Het lastig zit em meer in het spammen met aanmeldingen en soms technisch gedoe.