26

Re: Triathlon Zierikzee

ronnyke schreef:

Mja het vraagt natuurlijk ook wel wat organisatie om in een stadje als Zierikzee iets te organiseren denk ik, kijk bv naar Challenge Geraardsbergen een prachtige wedstrijd met de iconische muur erin maar er moeten zoveel vergunningen voor aangevraagd worden... nu liggen 2 gemeenten dwars en kan de wedstrijd niet meer doorgaan.

Ja, dat is tof aan deze triathlon. Binnenmaas, een populaire 'klassieker', is ook al verleden tijd door gedoe met de vele vergunningen, dat wordt een steeds groter probleem. Dan is het knap om een nieuwe te (durven) organiseren. Zelfde geldt trouwens voor Delft, die is één seizoen eerder gestart, in een knetterdruk stuk Randstad. Gelukkig dat dat nog kan.

Tegelijk voor 3 wedstrijden inschrijven is handig natuurlijk. Ik denk dat voor mij het grote contrast met vorig seizoen ook wel een rol speelt: toen opende de inschrijving in juni!

Louise

27

Re: Triathlon Zierikzee

Ik ben alvast voor het kwartje ingeschreven.

28

Re: Triathlon Zierikzee

Ik ook voor de langzame sprint serie.
Maar wat dom, ik heb met 2 vrienden afgesproken om de Bosbaantri te doen, en nu zie ik vandaag dat het op dezelfde datum valt...
Had ik beter op moeten letten.

Dus waarschijnlijk.... nou ja, het raakt wel uitverkocht dus raak ik mn ticket wel kwijt.
Maar o wat jammer, Zierikzee lijkt me zoveel leuker!
Alleen die vrienden zijn me zo dierbaar, dat gaat dan toch even voor.

29

Re: Triathlon Zierikzee

Ik heb mij alvast ingeschreven voor de kwart. Komende periode de rest van mijn jaar plannen. Volgend jaar ga ik misschien de kustmarathon weer een keer lopen. Dan is een kwart triathlon 1 week eerder niet zo handig. Een 1/8 zou dan makkelijker zijn. Gedurende het jaar kan ik altijd nog kijken of overschrijving naar de 1/8e mogelijk is.   

Hedcandy schreef:

Maar o wat jammer, Zierikzee lijkt me zoveel leuker!
Alleen die vrienden zijn me zo dierbaar, dat gaat dan toch even voor.

Je vrienden overhalen om ook mee te doen in Zierikzee. Dan heb je beide voordelen

30

Re: Triathlon Zierikzee

Helaas geen optie, anders was dat idd het mooiste geweest.

31

Re: Triathlon Zierikzee

Ik heb me ook ingeschreven voor de kwart. Was het bij jullie ook allemaal in het Engels, en met op het eind een zwikje 'aanbiedingen' waaronder een vermogensmeter voor rond de € 1000? Tsja...

Louise

32

Re: Triathlon Zierikzee

Ja die aanbiedingen vond ik ook raar, mischien om hun hun sponsor te steunen...? Ik dacht dat het bij mij ook in het Engels was maar ben al niet meer zeker :-)

33 Laatst bewerkt door Louise (03-11-23 10:52:16)

Re: Triathlon Zierikzee

Ja, het komt op mij allemaal erg commercieel over. De triathlon zelf niet, trouwens, afgelopen keer. Beetje gek contrast.

34

Re: Triathlon Zierikzee

Mij is het geeneens opgevallen dat het in het engels. Dat komt doordat ik dagelijks engels gebruik in mijn werk.

De organisator GO triathlon is ook gewoon een commerciele partij. Alleen een stuk kleiner dan de bekende namen. Zij willen ook een boterham verdienen. Tijdens de traithlons merk je inderdaad niet dat ze commercieel zijn. Wat wel fijn is.