26

Re: Koffie koffiemachines koffiemerken

Leuk, Jeanette, veel lekkere koffie toegewenst!
In de Consumentengids van deze maand staat ook weer een test van koffiemachines - nuttig voor als wie nog bezig is met een aanschaf.

Louise

27

Re: Koffie koffiemachines koffiemerken

Ja , deze kwam als instap model goed uit de bus.
En qua prijs nog Duable

28

Re: Koffie koffiemachines koffiemerken

Ik ben zo'n 2 jaar geleden rond m'n 33e gestart met koffie drinken, maar ben al in een ware snob veranderd tongue
Ik heb vorig jaar de Sage Barista Express aangeschaft en heb er geen seconde spijt van gehad.
Het is een halfautomaat met stoompijpje om melk op te schuimen, waarbij dus de bonen in de machine gemalen worden, maar het proces van doseren en aanstampen wel zelf af te stellen en uit te voeren is.
Veel mensen vinden dat te veel werk, maar ik haal daar vooral 's ochtends echt even mijn zen momentje uit.
Eerlijk is eerlijk ik heb echt weleens dat ik denk pfff geen zin in nu hoor, maar over het algemeen ben ik er super blij mee.
Heerlijk om in het weekend voor een training even lekker een bakkie te maken.

Ik drink sinds ik deze machine heb altijd Wakuli op aanraden van een bekende.
Fantastisch lekkere koffie, maar ben er wel enorm verwend door geraakt. Wat voor mij ook meespeelt is dat zij de koffie zelf rechtstreeks inkopen bij de boeren en daardoor een eerlijke prijs aan de boeren (kunnen) betalen.

29

Re: Koffie koffiemachines koffiemerken

@Jeanette schreef:

Ja , deze kwam als instap model goed uit de bus.
En qua prijs nog Duable

Wij hebben deze op t werk en bevalt mij prima!

30

Re: Koffie koffiemachines koffiemerken

@Sanne , ik ben helemaal happy .
Voor het geld een prima machine .
En makkelijk schoon te maken .

31 Laatst bewerkt door Harige Baviaan (01-02-24 18:06:50)

Re: Koffie koffiemachines koffiemerken

Nu hellemaal verslaafd geraakt aan Iced koffie van Emmi, (waarschijnlijk is dit nog steeds geen koffie, maar in mijn hoofd is het heel wat smile )

Vraatzuchtige Veelvraat