51 Laatst bewerkt door Louise (06-05-24 13:31:09)

Re: Plannen 2024

Update:

Louise schreef:

12 mei: zwemloop Heinkenszand (1/8)
1 juni: Dordtse Biesbosch triathlon (1/8)
12 juni: zwemtocht Kattendijke-Wemeldinge (3,8 km met de stroming mee)
22 juni: triathlon Oud Gastel (1/8)
13 juli: koppeltijdrit Abbenbroek (18 km)
22 augustus: tijdrit Radweltpokal St. Johann, Oostenrijk (20 km)
22 september: vestingloop Willemstad (5 km, dan hebben we de verzameling compleet)
28 september: triathlon Zierikzee (1/4)

Toegevoegd 2 evenementen in de Hoeksche Waard:
- 2 juni koppeltijdrit Hoeksche Renners (21 km) (druk weekend wordt dat)
- 31 augustus triathlon Hoeksche Waard (1/8e). Hoera, die is terug op de kalender, al is het wel op een andere plek: Strijen-Sas, manliefs geboortedorp! 

We hebben ook nog wat regionale loop- en fietsevenementen in het vizier, en ik heb een tweede wedstrijd toegevoegd aan de Oostenrijkse plannen voor de Radweltpokal: de 'airport sprint' (1 km knallen op het vliegveld van St. Johann).

Veel zin in allemaal - met de verhuizing achter de rug en de zware verkoudheid eindelijk op z'n retour kan mijn seizoen eindelijk echt beginnen!

Louise

52 Laatst bewerkt door Trilen (16-05-24 09:04:09)

Re: Plannen 2024

Plannen voor 2024... Het seizoen is voor een aantal al begonnen maar voor mij gaat dat nog even duren ivm werk en daarna weer conditie opbouwen.
Mijn eerste wedstrijd zal Ironman 70.3 in Erkner, Duitsland, op 15 september zijn waar ik in 2022 bij de eerste editie ook geweest ben. De fietsroute is aangepast en het lange smalle pad waar je niet mocht inhalen is eruit gelukkig.
De tweede wedstrijd zal Ironman 70.3 in Porec, Kroatie, op 20 oktober zijn. Ik heb een wedstrijd in Koper, Slovenië, in 2018 gedaan maar verder nog nooit in Istrie geweest.
Mijn laatste, en highlight van het seizoen, zal de Ironman 70.3 World Championship in Taupo, Nieuw-Zeeland, in december zijn.
Een late start van het seizoen en het gaat lang doorlopen. Ik ben benieuwd hoe het trainen zal gaan in de herfst... Ik hoop op een lange Indian Summer zodat ik lang buiten kan trainen maar we gaan het zien!
Nog even voordat ik weer tijd heb van m'n werk en dan volle bak trainen. Misschien dat ik nog een paar kortere afstanden in Nederland in juli/augustus ga doen maar ik moet even bekijken hoe snel ik conditie kan opbouwen. Ik ben niet zo van de sprints maar een OD is toch een mooie opwarmer smile
Ik heb een korte update geschreven op m'n blog (maar daar moet ik de SSL van updaten, dus je moet even doorklikken naar de 'onveilige pagina'): https://www.ironlen.com/

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com