26

Re: Almere

@ vanzella

die hadden geen aanbieding
hotel finn is ook te doen

27

Re: Almere

Ik heb zitten twijfelen of ik mee zou doen aan de ETU cup voor agegroups. maar nu er nog steeds nauwelijks info te vinden is op de site toch maar weer gekozen voor het altijd leuke en goed georganiseerde Aalsmeer.

28

Re: Almere

moet je even onder kopje deelnemers kijken, daar staat wel info smile

29

Re: Almere

Heerlijk om dit te lezen, krijg er al kriebels van. Dit jaar ook mijn ontgroening op de hele op 28 augustus.
En in een tentje slapen de nacht ervoor? Ammenevernooitniet.

Could be worse, could be raining

30

Re: Almere

Heb zelf ook hotel Apollo geboekt en nu maar hopen dat we de slaap kunnen vatten voor de grote dag (zal ook mijn debuut zijn...), ben dan ook erg benieuwd hoe het er aan toe zal gaan, met name bij het zwemgedeelte (als niet zo'n beste zwemmer)

31

Re: Almere

Nou hier dan een geruststelling :

Het aantal uren slaap is volkomen ONBELANGRIJK! Het aantal uren dat je "rust" des te meer !!!
Dus maak je niet druk als je niet in slaap valt. Ik heb nog nooit 8 uur of meer geslapen the night before en heb ze allemaal gefinisht.

Voor Triest : Geheel rechts starten en 20 meter meer maken en je ligt meteen helemaal alleen en kan rustig je eigen slag zwemmen. Na 500 a 1000 meter ligt alles op ene lint en kan je zo "invoegen".

Succes met alle trainingen

A+

32

Re: Almere

Precies wat ik bij de meeste wedstrijden probeer te doen dus petitmas. Liever een paar meter extra zwemmen en de ruimte hebben, dan zo kort mogelijk zwemmen en in het gedrang bijna verzuipen.

33 Laatst bewerkt door Paul851 (09-06-10 21:55:41)

Re: Almere

Is er ook iets van een atletencamping tijdens het weekend in Almere? En zo ja, wat zijn de faciliteiten?
Op de site staat er niks over.

34 Laatst bewerkt door Rapido (09-06-10 22:04:44)

Re: Almere

Bij de jacht haven op 100mtr van de wedstrijd locatie
uitstekende faciliteiten ,douche ,toilet, warm water ,stroom  ,restaurant .
Als je gaat kamperen een echte aanrader .
Ik kom er al jaren om er te overnachten voor Almere .
Rapido

triathlon is 3 x beter

35

Re: Almere

Klinkt prima Rapido, bedankt.
Moet/kan ik ook ergens bespreken? En wat zijn de kosten ongeveer?