501

Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit

Ikzelf doe een 3x per week wat kracht/core/mobiliteitsoefeningen een 15min per keer en sinds ik dit doe niet echt nog blessures gehad. Ook stretch ik tegenwoordig dagelijks vrij kort en dat voel ik vooral in het zwemmen wel. Verder is het nu onderhoud modus bij mij zit zo tussen de 13 en 14u training per week.

502

Vind dat echt wel veel voor onderhoud yikes Ik zit als ik nergens voor train meestal op zo'n 8 uur.
Anders zouden m'n piekweken (nu max 16-20 uur) ook echt niet passen.

Ma: Fietsen duur 44 km
Di: Zwemmen techniek 2200 m
Wo: Fietsen interval 38 km
Do: Lopen interval 63'
Vr: Rust
Za: Lopen duur 128'
Zo: Fietsen duur 97 km
Alleen donderdag een zwemtraining geskipt, weer even in het ritme komen van vroeg opstaan wink

Totaal 10h49 en 759 TSS

Deze week even gas terug voor m'n eerste cyclocross en de halve van Egmond.

503

Vorige week niet veel kunnen trainen ivb met het vele werk tijdens de feestdagen dus...
Maandag: rust
Dinsdag: 2200m zwemmen + 1u rollen
Woensdag: 1u rollen
Donderdag: 1u rollen + 40min lopen
Vrijdag: 50min lopen
zaterdag: 1u30 fietsen
Zondag 1u rollen + 1u interval lopen

Komende week weer een onregelmatige week want heb Woensdag een inspanningstest en in het weekend de strandrace en Hm in Egmond.

504 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (13-01-20 12:45:46)

Blijft leuk om even terug te kijken. Deze week voor het eerst dit jaar eens op tijd uit bed om te zwemmen big_smile

Ma: Lopen interval 11 km
Di: Nog niet gelukt, dus rust
Wo: Fietsen veldrittraining 51'
Do: Zwemmen kracht 2500 m
Vr: Rust
Za: Fietsen veldrit race 122'
Zo: Lopen halve marathon Egmond

Totaal 7 uur. Nu lekker een rustweekje, dan weer een volgende cyclus en op naar de marathon.

Hoe verging het je in het combiklassement ronnyke?

505

Mja wel vrij goed vind ikzelf. Ben niet meer van de jongste en zowel de strandrace als de halve marathon zijn nu niet echt dingen waar ik specifiek voor train maar zit toch in de eerste helft van het deelnemersveld.

506

Deze week ruim 10 uur getraind, de laatste voorbereidingen voor de alternatieve elfstedentocht

Maandag: 64 km fietsen, woon werk verkeer met een flinke wind
Dinsdag: 5 km lopen, 1500m zwemmen techniekles
Woensdag: 35 km rustig schaatsen op de 400m baan
Donderdag: rustdag
Vrijdag: 46 km schaatsen in een stevig tempo (buffelavond)
Zaterdag: 8 km lopen
Zondag: 60 km schaatsen op Flevonice met harde wind en regen

De komende week goed uitrusten, zaterdag vlieg ik naar de Weissensee, nog een paar dagen daar voorbereiden en dinsdag de alternatieve elfstedentocht! Ik ga een groep van skate4air begeleiden (richttijd 10 uur, maar dat hangt toch af van de omstandigheden).

507

arnosmit schreef:

De komende week goed uitrusten, zaterdag vlieg ik naar de Weissensee, nog een paar dagen daar voorbereiden en dinsdag de alternatieve elfstedentocht! Ik ga een groep van skate4air begeleiden (richttijd 10 uur, maar dat hangt toch af van de omstandigheden).

Gaaf Arno! Begeleiden als in meeschaatsen en hazen? Ik zag wat foto's op FB voorbij komen, het ziet er mooi uit, hopelijk blijft het weer goed.

508

Oh wat tof zeg Arno, ik wens je er veel plezier!!